Tour de la Lavande - Reisverslagen van Mieke - WaarBenJij.nu Tour de la Lavande - Reisverslagen van Mieke - WaarBenJij.nu

Tour de la Lavande

Mieux vaut tard que jamais..
Beter laat dan nooit ;o)

Nu het reisfotoboek eventjes binnen is…
(Jaaaahaaahhh… het duurde even voordat we dat afgerond hebben) ….
komt de drang om er weer op uit te trekken…
We hadden al wel eerder willen vertrekken maar nu gaan we dan toch echt binnenkort.
De planning ligt op 1 juni maar het wordt waarschijnlijk de 2e juni…

We willen naar Frankrijk… naar de Provence… we willen de lavendelvelden zien en daar in de buurt van de Mont Ventoux verblijven.
Wandelingen maken en fietsen (of met de fiets aan de hand gaan wandelen.. hihi… )
Oostenrijk en Zwitserland zijn ook in trek dus als het te heet wordt in Frankrijk willen we daar eventueel naar uitwijken.
Maar zoals we vorig jaar ervaren hebben kan het nu ook gaan en besluiten we terplekke wat ons volgende doel wordt en kan dat doel zelfs onderweg weer aangepast worden dus ik wil proberen om jullie via dit reisverslag op de hoogte te houden.