En als dessert : Bergen met toefjes witte sneeuw - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu En als dessert : Bergen met toefjes witte sneeuw - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu

En als dessert : Bergen met toefjes witte sneeuw

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

18 Augustus 2010 | Nederland, Nunspeet

We gaan er toch nog weer even vandoor.. Lupo mag weer rennen.. maar nu in de bergen...
wat zal hij een lol hebben als hij daar weer achter die murmeltieren aan zit..
en griezels wat zal ik het eng vinden als hij weer tegen die steile hellingen op vliegt..

Morgen rijden we richting Tsjechië om Chenny en Martin daar te ontmoeten. En daarna willen we naar de Alpen.
Weer en wind zullen ons wel ergens heen drijven.. m.a.w. we hebben nog niet echt een doel gekozenomergens naar toe te gaan.. wel hebben een hoop informatie verzamelt van plekken die ons mooi lijken om te gaan wandelen.

Ik hoop dat ik af en toe in de gelegenheid zal zijn om hier iets te posten.

Groetjes van ons :)

• 19 Augustus 2010 - 04:11

Caroline:

en een heel goede reis!! :D

• 19 Augustus 2010 - 05:22

Ferdi:

Veel plezier! Mooi weer en geen blaren!

• 19 Augustus 2010 - 20:17

Astrid:

Een hele goede reis, veel plezier en een groet aan Chenny en Martin !

• 21 Augustus 2010 - 15:07

De Cabrio's:

Hoi Mieke Jan en Lupo,

Bedankt voor jullie's bericht. Heerlijk nog weer naar de bergen, wij missen het wel, erg leuk gehad. Wij zijn net terug uit Maurik(betuwe) erg mooie camping aan de nederrijn. Het weer had beter gekund en volgend weekend met wat fam. naar teuterburgerwoud en misschien wij tweeën nog ergens anders op een camping. Ja en de 17e september hebben wij de fam.weekend. Wij wensen jullie heel veel reisplezier en veilige kilometers en we horen weer van elkaar en hopelijk elkaar eens zien in beekbergen. Een knuf en aai voor Lupo, gr. de cabrio"s.