Alpine wellness en het Zwitserleven-gevoel.... - Reisverslag uit Saas-Grund, Zwitserland van Mieke - WaarBenJij.nu Alpine wellness en het Zwitserleven-gevoel.... - Reisverslag uit Saas-Grund, Zwitserland van Mieke - WaarBenJij.nu

Alpine wellness en het Zwitserleven-gevoel....

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

06 September 2010 | Zwitserland, Saas-Grund

Maandag
Onze Zevendaagse wandelpas voor de kabelbanen is versnoept en gisteren zijn we eigenlijk alleen nog maar heel lui geweest.
We gingen met de kabelbanen naar Kreuzboden en liepen een stukje van de Wellness route.. die was nieuw en ontzettend relaxed..
Ik was geen meter meer vooruit te branden.. de zon scheen heelijk en als je zo lui lag voelde je ook helemaal geen wind dus dat was echt genieten.
We zijn ons aan het voorbereiden om hier te vertrekken.. er moeten wat boodschappen gehaald en dan willen we over de Furkapas omhoog gaan rijden. Er gaan een paar stevige regendagen aan komen dus beter onderweg zijn dan in je camper zitten wachten tot het over is.
Onze foto’s laten wel zien hoe relaxed het was… :D

Ik wil hier nog wel even een aanvulling maken want we hebben van de zaterdag in Saas Fee ook nog wat mooie foto’s.
We waren die dag van plan om rustig aan te doen omdat ik best wel heel moe was van al onze wandelingen in de bergen. Maar toen we in Saas Fee op de berg Hannig uit de gondel stapte en we daar een tijdje gezeten hadden konden we kiezen om de middagpauze van de kabelbanen uit te zitten of toch terug te gaan lopen naar Saas Fee. Het leek ons een makkie dus we zijn toch maar weer gaan wandelen.
Eenmaal weer in Saas Fee zijn we nog met de kabelbaan naar Lang Fluh gegaan omdat het ons wel mooi leek om daar nog eens bij de gletscher rond te banjeren.
We hebben daar nog wat mooie plaatjes van die ik hier nog bij dit reisverslag voeg.

• 06 September 2010 - 08:18

Chenny:

Dat is wel een hele relaxte route: van de ene hangmat naar het andere bankje! Zat er ook nog een masseur en een banketbakker aan het pad? Misschien wil Martin dan zelfs wel meelopen! ;-)
    Jullie komen vast helemaal opgeladen thuis! Zoen Chen