Valse start.... - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Mieke - WaarBenJij.nu Valse start.... - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Mieke - WaarBenJij.nu

Valse start....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

29 Maart 2009 | Nepal, Pokhara

Dit is echt... echt... echt het allerlaatste bericht voor de trek want we zijn nog niet vertrokken.
Geuri en ik kregen het gisterenavond na het eten in pokhara zwaar te pakken en raakten in no time alles kwijt.
Vanmorgen heel vroeg hebben we maar besloten dat het beter was om eerst weer wat op krachten te komen en morgen te vertrekken.
Gelukkig voelde ik me vandaag toch al wel weer redelijk en heb samen met Jan, Sombadur(onze gids voor de trek) en Chenny rond het meer van Pokhara gelopen en dat was ook weer echt heel bijzonder.
Ik heb dan wel eerder in Azie rondgelopen maar nu beleef ik het toch echt door de ogen van een toerist ook al herken ik toch wel dingen uit de tijd dat ik in Maleisie was.
We hebben tussen de mensen op het rijstveld gezeten en wat is iedereen hier toch vriendelijk, de een lacht nog liever dan de ander en het is absoluut geen probleem om foto's van mensen te maken.. ze zijn er zelfs trots op en ik natuurlijk heel gelukkig.
Sombadur is een toffe kerel en het is fantastisch om zijn verhalen in gebroken engels te horen.Een klasse humorist :) No money no honey is inmiddels al een vaker gehoorde uitspraak van hem en dan moet je hem zien lachen.. :D
Maar morgenochtend vroeg gaat het dus beginnen.. Omdat de tocht in tegengestelde richting geleidelijker loopt hebben we vanavond tijdens het eten(met Nepalese muziek en dans) na groot overleg met Sombadur :D besloten om de trek in tegengestelde richting te gaan lopen... dus lieverds... jullie moeten het You Tube filmpje even achterste voren gaan bekijken...
Ik weet niet wie er zo knap is maar ik niet.. hahaha..
(De jasmijn thee werkt goed geloof ik)
Iedereen voelt zich redelijk goed en Sombadur wilde morgen wel met ons vertrekken nadat hij Geuri aan het eind van de middag gezien had en zag dat zij zich ook weer redelijk goed voelde.
Het eten lijkt er zowel bij Geuri en mij in te blijven dus het komt wel goed.
Nog over de trek ik heb er zin in .. we hebben er allemaal zin in !!!!
Ik ga echt niet proberen een paar foto's hier te plaatsen want Geuri is van de week al haar geschoten foto's van het kaartje kwijt geraakt bij een poging om ze op hun website te plaatsen. Het wordt dus echt wachten tot na de vakantie.
Wij gaan zo onze laatste spullen weer bij elkaar pakken en hoop jullie over een paar weken weer hele sterke verhalen te kunnen vertellen.
Heel veel liefs...
Mieke en Jan

• 11 April 2009 - 12:56

Mariet:

Hoi, zie mijn bericht van 11-04-'09 op 09-02-'09 staan. Lieve groet van ons.