We zijn weer thuis hoor - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis hoor - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Mieke - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis hoor

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

11 Juli 2013 | Nederland, Nunspeet

Hoiiiiiiiiiiiiii....

en dan ben je ineens weer heel druk bezig met Tig Wassen weg te werken...
en te klussen in de tuin want alles is in die weken dat we weg waren wel zo alle kanten opgegroeid dat we bijna met een hakmes door de tuin moesten om er een pad te banen.
De lavendel is kort afgeknipt en staat nu mooi in een zinken emmer en de Japanse veenbes houdt ons ook niet meer tegen als we ons door de tuin bewegen.
Lupo was helemaal gelukkig toen hij zijn eigen tuintje weer zag...
Dus ja.. we zijn weer even helemaal thuis maar hebben ook al weer zin om dit weekend er even tussen uit te knijpen en lekker ergens in het land te gaan fietsen.

Leuk dat jullie onze reisverslagen gevolgd hebben,
en bedankt voor de reacties, want het is ook leuk om die weer te lezen...
groetjes van Mieke en Jan

• 12 Juli 2013 - 12:56

Miek37:

Welkom terug meissie, het wordt dit weekend prima fietsweer mits de vooruitzichten kloppen dus dat is toch ook weer een leuk vooruitzicht. xxx

• 12 Juli 2013 - 20:38

Hinke:

Hallo Jan en Mieke
    Vind het fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. ik hab genoten van jullie prachtige foto s.
    jullie hebben groot gelijk dat jullie hier nog even er tussen uit gaan. Geniet zo lang het kan! liefs Hinke